Публічна оферта компанії "ТОВ ІМПЛАНТ АКАДЕМІ ЮА"

на надання інформаційно-консультаційних послуг (далі - «Оферта») Оферта адресована невизначеному колу фізичних осіб, які зацікавлені у отриманні інформаційно-консультаційних послуг на умовах, вказаних нижче.

Терміни та визначення

1.1. Наведені нижче терміни вживаються у цій Оферті в наступному значенні:

Акцепт - повне, безумовне та беззаперечне прийняття пропозиції укласти договір на надання інформаційно-консультаційних послуг.

Веб-сайт - сукупність даних, електронної (цифрової) інформації, інших об'єктів авторського права та (або) суміжних прав тощо, пов'язаних між собою і структурованих у межах адреси сайту: https://maxilla-education.com/

Веб-сторінка Заходу - складова частина веб-сайту, що містить інформацію про порядок надання інформаційно-консультаційних послуг у рамках Заходу (зокрема, Програму Заходу, формат його проведення (наживо або онлайн), дату та час надання послуг).

Виконавець - компанія ТОВ ІМПЛАНТ АКАДЕМІ ЮА, яка є організатором або співорганізатором Заходу, в рамках якого надаються інформаційно-консультаційні послуги.

Замовник - фізична особа, яка прийняла умови Оферти.

Захід - практикум, семінар, саміт, онлайн-інтенсив, навчальне заняття, навчальна програма або інший захід ділового характеру, в рамках якого надаються інформаційно-консультаційні послуги згідно з Програмою Заходу.

Оферта - пропозиція укласти договір, розміщена в мережі Інтернет на сторінці, доступній за посиланням:

Програма Заходу - етапи (модулі, інформаційні блоки тощо) надання інформації за певною темою.

Сторони - Виконавець та Замовник.

Наведені терміни мають тотожне значення як при вживанні в однині, так і в множині, а також як при вказівці з великої літери, так і з малої. Інші терміни, що вживаються в Оферті, визначаються відповідно до норм чинного законодавства України, а у випадку відсутності визначення в законодавстві мають загальновживане значення.

Предмет Оферти

2.1. На умовах, визначених у цій Оферті, між Виконавцем та Замовником укладається договір на надання послуг (далі - «Договір»), згідно з яким Виконавець зобов'язується надати інформаційно-консультаційні послуги, передбачаючи участь у обраному Замовником Заході (далі - «Послуги»), а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити ці послуги.

2.2. Порядок надання послуг, зокрема, Програма Заходу, формат його проведення (наживо або онлайн), дата та час надання послуг, визначається на сторінці Заходу.

Порядок укладання та виконання Договору
3.1. Перед укладанням Договору Замовник повинен ознайомитися з Офертою і в разі незгоди з умовами не здійснювати дій, спрямованих на укладання Договору та його виконання.

3.2. Попередньою згодою з Офертою вважається здійснення Замовником реєстрації на Захід на сторінці Заходу з вказівкою наступної інформації:
● прізвище та ім'я
● номер телефону
● e-mail

3.3. Акцепт Оферти здійснюється шляхом внесення Замовником плати за замовлені Послуги.

3.4. Виконавець та Замовник, керуючись ст. 207, ч. 2 ст. 639, ст. 641, 642 Цивільного кодексу України, домовляються, що з моменту Акцепту Договір вважається укладеним у письмовій формі, без підписання письмового екземпляру.

Права та обов'язки Виконавця та Замовника

4.1. Виконавець зобов'язується:

4.1.1. Надати Послуги відповідно до умов, викладених у цій Оферті.

4.1.2. Повідомити Замовника про місце надання Послуг, а також про будь-які зміни в умовах організації процесу їх надання не пізніше, ніж за 5 (пʼять) днів до дати початку Заходу.

4.1.3. Забезпечити Замовника необхідними для участі в Заході матеріально-технічними засобами у разі надання Послуг наживо, та даними для доступу до онлайн-ресурсів, за допомогою яких надаються Послуги, у разі надання Послуг в режимі онлайн.

4.2. Виконавець має право:

4.2.1. Самостійно визначати порядок організації процесу надання Послуг, у тому числі змінювати місце, дату і час їх надання в односторонньому порядку з обов'язковим повідомленням Замовника про такі зміни.

4.2.2. За своїм розсудом залучати третіх осіб для виконання своїх зобов'язань.

4.2.3. Публікувати та розповсюджувати інформацію про хід, спосіб та результати надання Послуг.

4.2.4. Здійснювати аудіозапис, фото- та відеозйомку під час проведення Заходу та використовувати їх для будь-яких цілей будь-якими способами.

4.2.5. Зупинити виконання зобов'язання, відмовитися від його виконання частково або в повному обсязі у разі невиконання або неналежного виконання Замовником своїх зобов'язань.

4.3. Замовник зобов'язується:

4.3.1. Оплачувати Послуги відповідно до умов, визначених у цій Оферті.

4.3.2. Негайно повідомляти Виконавцю про зміну своїх контактних даних. У разі невиконання даної умови всі пов'язані з цим ризики покладаються на Замовника, а Виконавець не несе відповідальності за неотримання Замовником інформації про Послуги, що надаються Виконавцем.

4.3.3. У разі заподіяння шкоди майну Виконавця, у тому числі третьою особою, на користь якої укладено Договір, відшкодувати завдану шкоду в повному обсязі.

4.3.4. Не передавати третім особам та не використовувати в комерційних цілях без дозволу Виконавця навчальні, методичні та інформаційні матеріали, які надаються Замовнику під час виконання Договору та є об'єктами авторського права. Право на використання контенту та матеріалів обмежено використанням в особистих цілях без права будь-якої передачі третім особам.

4.3.5. Прийняти Послуги з дотриманням наступних правил:

● не передавати свої права та обов'язки за Договором третім особам без попередньої узгодження з Виконавцем;
● не допускається здійснення відеозйомки під час проведення Заходу, поширення відео - та аудіозаписів Заходу незалежно від способу такого поширення;
● відвідування Заходу не допускається у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння;
● обов'язковим є дотримання встановлених організаторами правил, розташованих у місці проведення Заходу та на веб-сайті Виконавця;
● у разі порушення встановлених правил та невиконання вимог Виконавця учасник Заходу буде змушений залишити захід без відшкодування вартості участі в ньому.

4.4. Замовник має право:

4.4.1. Отримати Послуги на умовах, визначених даною Офертою.

4.4.2. Отримувати інформацію про Послуги, що надаються Виконавцем.

5. Вартість Послуг та порядок оплати

5.1. Вартість Послуг залежить від обраного Замовником Заходу, кількості учасників та пакету участі в ньому та визначається в рахунку на оплату або платіжному посиланні

5.2. Оплата Послуг здійснюється Замовником шляхом безготівкового переказу грошових коштів на банківський рахунок Виконавця

5.3. Вартість Послуг визначається в українських гривнях.

5.4. Вартість Послуг може змінюватися у випадку дії спеціальних акцій, що передбачають надання знижок.

5.5. Замовник може здійснити оплату за Послуги наступними способами:

шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у рахунку на оплату;
через сервіс прийому онлайн-платежів FONDY або іншим способом за домовленістю з Виконавцем.

5.6. Замовник здійснює повну передоплату Послуги в розмірі 100% вартості Послуги або часткову передоплату у сумі не менше 20% вартості послуги протягом 3 (трьох) банківських днів з дати виставлення Виконавцем рахунку на оплату або надання платіжного посилання або надання реквізитів для оплати, але не пізніше, ніж за 14 (чотирнадцять) календарних днів до дати початку надання Послуг, якщо інше не узгоджено Сторонами.

5.7. У разі здійснення Замовником передоплати Послуги , решту вартості замовник зобовʼязаний доплатити не пізніше ніж за 14 (чотирнадцять) календарних днів до дати початку надання Послуг, якщо інше не узгоджено Сторонами.

5.8. У разі нездійснення потенційним Замовником оплати повної вартості Послуг у зазначений вище термін, Договір вважається незаключеним.

5.9. Послуги вважаються оплаченими Замовником з моменту отримання Виконавцем підтвердження з банку про надходження повної суми оплати на розрахунковий рахунок Виконавця. У окремих випадках за розсудом Виконавця підтвердженням факту оплати може бути:

● факсимільна копія платіжного доручення;
● факсимільна копія квитанції про оплату банку, через який здійснено оплату;
● підтвердження транзакції через платіжну систему FONDY на користь Виконавця у разі здійснення Замовником оплати через сервіс прийому онлайн-платежів.

5.10. Затримка початку Заходу або перенесення дати проведення Заходу не є підставою для повернення коштів, сплачених за Послуги.

5.11. Умови повернення коштів:
● Передоплата поверненню не підлягає

5.12. Політика скасування участі:
● Скасування участі за 40 календарних днів до дати проведення заходу – повернення 100% вартості участі
● Скасування участі за 1-39 календарних днів до дати проведення заходу – вартість участі поверненню не підлягає. Сплачені кошти залишаються у Виконавця у якості передоплати та можуть бути використані Замовником пізніше для оплати одного з Заходів Виконавця.
● У разі скасування Заходу Виконавцем, Виконавець повертає Замовнику 100% вартості участі шляхом безготівкового перерахування коштів на банківський рахунок Замовника.

6. Порядок приймання-передачі Послуг

6.1. Якщо Замовник протягом 10 (десяти) календарних днів з дати закінчення Заходу не надав Виконавцю мотивовану письмову відмову від прийняття Послуг, такі Послуги вважаються надані належним чином у повному обсязі та прийняті Замовником у повному обсязі.

6.2. Після закінчення Заходу Виконавець може надати Замовнику, зокрема за його запитом, акт надання послуг (далі - «Акт»). У випадку, якщо Замовник протягом 10 (десяти) календарних днів з дати закінчення Заходу не надав Виконавцю підписаний з його боку Акт або мотивовану відмову від його підписання, такий Акт вважається узгодженим (підписаним) Замовником, а Послуги такими, що надані належним чином.

7. Дія Пропозиції та Договору

7.1. Пропозиція набирає чинності з моменту її публікації на сайті Виконавця і діє до моменту її відкликання Виконавцем.

7.2. Виконавець залишає за собою право вносити зміни в умови Пропозиції та/або відкликати Пропозицію в будь-який момент за своїм розсудом. У разі внесення Виконавцем змін у Пропозицію, такі зміни набирають чинності з моменту розміщення зміненого тексту Пропозиції на сайті Виконавця, якщо інший термін набуття чинності змін не визначено додатково при такому розміщенні.

7.3. Акцепт Пропозиції Замовником створює Договір на умовах, визначених даною Пропозицією.

7.4. Договір набирає чинності з моменту Акцепту Пропозиції Замовником і діє:
● до моменту виконання Сторонами зобов'язань за Договором, а саме - оплати Замовником вартості Послуг та надання Виконавцем Послуг у обсязі, відповідному вартості Послуг;
● до моменту розірвання Договору.

7.5. Договір може бути достроково розірваний:
● В будь-який час за взаємною згодою Сторін;
● Виконавцем в односторонньому порядку у разі недотримання Замовником своїх зобов'язань за Договором, при цьому вартість Послуг не повертається;
● Виконавцем в односторонньому порядку у разі скасування Заходу або в інших випадках з поверненням Замовнику вартості передоплачених, але не наданих Послуг.

8. Відповідальність

8.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором Виконавець та Замовник несуть відповідальність у відповідності з чинним законодавством України.

8.2. Виконавець ні за яких обставин не несе відповідальності за будь-які опосередковані збитки Замовника, включаючи втрату прибутку, доходів або нездатність отримати очікуваний дохід та будь-які подібні втрати.

8.3. Замовник погоджується з умовами Договору та з тим, що він не має права вимагати від Виконавця будь-якої компенсації моральної, матеріальної шкоди або збитку, завданого Замовнику як під час терміну дії Договору, так і після закінчення терміну його дії.

8.4. Сторони приймають заходи до вирішення всіх спорів і розбіжностей, що виникають з Договору або у зв'язку з його виконанням, шляхом переговорів. Термін розгляду претензії встановлюється в 30 (тридцять) календарних днів з моменту її отримання Стороною.

8.5. У випадку неможливості вирішення виниклих спорів і розбіжностей шляхом переговорів, такі спори і розбіжності підлягають розгляду в суді за місцем знаходження Виконавця.

8.6. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо це невиконання сталося внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажор).

8.7. Під форс-мажором розуміються надзвичайні та невідворотні обставини, що виникли після укладення Договору і які об'єктивно роблять неможливим виконання зобов'язань, включаючи, але не обмежуючись: пожежі, землетруси, повені, зсуви, екстремальні погодні умови, інші природні лиха, вибухи, страйки, війну або військові дії, епідемії, протиправні дії третіх осіб, дії та нормативно-правові акти органів державної влади.

8.8. У випадку форс-мажору Сторона, яка піддалася його впливу, повинна негайно, але не пізніше, ніж у 14-денний термін, повідомити про це іншу Сторону. Належним доказом дії форс-мажора є документ, виданий компетентними органами.

8.9. Форс-мажор автоматично продовжує термін виконання зобов'язань на весь період його дії. У випадку, якщо форс-мажор діє більше 3 (трьох) років, кожна з Сторін матиме право відмовитися від подальшого виконання зобов'язань за Договором, направивши відповідне повідомлення іншій Стороні.

9. Інші умови

9.1. Погоджуючись з умовами та приймаючи умови цієї Пропозиції шляхом її Акцепту, Замовник засвідчує та гарантує Виконавцю, що:

9.1.1. вказав достовірні дані при реєстрації на Захід, при оформленні платіжних документів та при оплаті Послуг;

9.1.2. укладає Договір добровільно, при цьому:
● повністю ознайомився з умовами Пропозиції,
● повністю розуміє предмет Договору (Пропозиції),

9.1.3. має всі права та повноваження, необхідні для укладення та виконання Договору.

9.2. Акцепт Пропозиції означає:

9.2.1. надання учасниками Заходу повного та беззаперечного згоди Виконавцю (залученому Виконавцем оператору/фотографу/менеджеру) на здійснення фото- та відеозйомки з їх участю;

9.2.2. надання учасниками Заходу повного та беззаперечного згоди Виконавцю на використання їх фотографічного зображення, відео з їх участю, їх коментарів та інформації про них у рекламних, інформаційних та інших матеріалах Виконавця, їх публічний показ, відтворення та розповсюдження в Україні, так і за її межами;

9.2.3. визнання виключних прав Виконавця на фотоматеріали та відеоматеріали з участю учасників Заходу: на відтворення, копіювання, адаптацію, здійснення публічної демонстрації та публічного показу, оголошення, розповсюдження, відчуження, а також права на дублювання, озвучування або субтитрування, виготовлення фрагментів та тому подібне;

9.2.4. надання згоди Замовника на збір, обробку та зберігання наданих ним персональних даних; на використання персональних та статистичних даних, зібраних під час укладення та виконання Договору та на направлення Замовнику інформації про Послуги, новини Виконавця та (або) партнерів Виконавця.

Виконавець інформує Замовника, що є власником персональних даних, зібраних у Замовника, а також що ці персональні дані можуть бути передані іншим особам з метою виконання умов Договору, здійснення Виконавцем своїх зобов'язань, встановлених податковим, статистичним та іншим законодавством України, відповідними підзаконними нормативно-правовими актами, а також з метою захисту законних прав та інтересів Виконавця.

9.3. У разі надання Замовником персональних даних третіх осіб, Замовник дає згоду на їх використання відповідно до умов Договору та гарантує отримання письмової згоди зазначених осіб на таке використання. Відповідальність за порушення цієї вимоги у повному обсязі покладається на Замовника.

9.4. Замовник проінформований та згоден з тим, що телефонні розмови з Виконавцем або його представником можуть бути записані з метою контролю якості роботи Виконавця або його представника.

9.5. В результаті збою, технічних несправностей, дій третіх осіб, у тому числі, але не обмежуючись, вірусною або хакерською атакою, дані Замовника можуть стати доступними третім особам. Замовник усвідомлює це та зобов'язується не висувати вимог до Виконавця про відшкодування збитків (шкоди), які виникли у зв'язку з цим.

9.6. Документи, повідомлення, запити та вимоги вважаються відправленими належним чином, якщо вони були відправлені засобами електронної, телефонної, факсимільної або поштової зв'язку або доставлені під підпис отримувача. Письмові документи, відправлені по факсу або електронною поштою, мають повну юридичну силу до моменту обміну оригіналами, породжують права та обов'язки для Сторін, можуть бути подані в судові інстанції як належні докази та не можуть заперечуватися Стороною, від імені якої вони були відправлені.

ТОВ ІМПЛАНТ АКАДЕМІ ЮА
ЄДРПОУ 44548577
Р/Р UA073005280000026009000013852
в АТ "ОТП БАНК" МФО 300528
Україна, м. Дніпро, вул. Старокозацька, б. 44